Thursday, July 28, 2011

Ya Allah.. kenapa aku? :(

Ya Allah.. :( knp berat sungguh ujian yg kau berikan pada ku ini .. hanya kau saja yg thu betapa skitnya hatiku ini Allah.. aku sudah bnntu.. sudah x thu nk mngadu pada sapa? hanya Allah saja la yang bleh membantuku ku sekarang..Ya Allah.. pedihnya hatiku ini... alangkah indahnya jukalau Engkau tidak memberikanku perasaan cinta pada wanita.. kerana hatiku sakit kerananya..:( aku mohon padamu Engkau tenangkan la hatiku ini Ya Allah.. hambamu mohon padamu.. hambamu minta padamu.. Engkau tenangkan la hati ku yang sngat skit ini.. Ya Allah.. skahkah aku ingin mncintai? slahkah aku ingin dicintai? knp hidup aku penuh skit begini Ya Allah.. Engkau tenangkan lah hati ku ini ... hammba mu skit Ya Allah..! hambamu sakit..!! skit yg tramat sngat.. hanya Engkau saja lah yg dpat membantu dr ku ini... Ya Allah setiap air mataku yg mnitis jatuh kebumi inilah bukti aku sngat oedih Ya Allah.. hati ku pedih.. tiada yang dpt mngubatinya.. Ya Allah.. bodohnya aku mncintai org yg tidak mncintai diriku ini... bodohnya aku mncintai org yg mncintai org lain Ya Allah... aku bermohon padamu .. Engkau tenangkan la hatiku ini.. :(




huh.. sakitnya hati aku ble die ckap mcam 2.. :( tp aku reda dngan keputusan die.. Ya Allah.. Engkau lupakan la segala kenangan ku brsama die.. kerana aku tidak mahu mnyakiti hatiku lagi.. dngan mncintai org yg tidak mncntai aku.. dia ckap die x bleh lpekan ****..time 2 mmng hati aku tetibe skit sngat.. bagai dicucuk oleh jarum.. :( aku x thu nak buat ap lg.. hanya ALLAH yg syg pada aku... :( hanya ALLAH saje yg boleh tenangkan hatiku... :(

No comments:

Post a Comment